همکاری در فروش

این وبلاگ جهت دسترسی هر چه بهتر کاربران محترم به محصولاتی که در کل اینترنت بفروش میرسد راه اندازی شده است

همکاری در فروش

این وبلاگ جهت دسترسی هر چه بهتر کاربران محترم به محصولاتی که در کل اینترنت بفروش میرسد راه اندازی شده است

ویندوز 8 نسخه نهایی

فروش ویژه ویندوز 8 نسخه نهایی



ویندوز 8 نسخه نهایی، انتظارها به پایان رسید! سر انجام نسخه فینال وینــدوز 8 آمــد ! این DVD به صورت اورجینال و Bootable بوده و دارای کرک دائمی می باشد.
در یک جمله می توان ویندوز ۸ را ویندوزی با سرعت و کیفیت بسیار بالا، امکانات و قابلیت های بیشتر نسبت به ویندوز 7 و البته با نمایی دلپذیرتر در نظر گرفت. گستردگی امکانات شبکه ای، سازگاری با بلوتوث 3 و USB3 ، قابلیت شناسایی کاربر از طریق چهره وی و دریافت فرامین با تماس دست و سرعت بسیار سریع از جمله ویژگی های مهم ویندوز 8 است.
ویندوز 8 همچنین از شیوه های جدید نمایش اطلاعات پشتیبانی کرده است که از جمله آنها می توان به نمایش سه بعدی اطلاعات به صورت بی سیم و سازگاری با استاندارد HDTV اشاره کرد.
ویندوز 8 نسبت به ویندوز 7 بسیار سریع تر و راحت تر نصب می شود و انتقال فایل ها و پوشه ها بسیار سریع تر صورت می گیرد و مراحل نصب نیز ساده و کم کلیک طراحی شده است.

» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 6000 تومان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد